Dessaladora

Exposició pública de la memòria técnicoeconòmica sobre la gestió directa de la planta dessaladora de Xàbia mitjançant AMJASA

En sessió plenària extraordinària celebrada el 28 de maig de 2026, el Ple de l'Ajuntament de Xàbia va acordar, per unanimitat dels 20 membres assistents, l'aprovació inicial de la memòria tecnicoeconòmica sobre la viabilitat de la gestió directa de la planta dessaladora d'aigua de mar (EDAM) per part de l'Ajuntament, a través de l'empresa municipal Aguas Municipals. (AMIXA).


De conformitat amb el que preveu l'article 197 de la Llei 8/2010, de 23 de juny, de règim local de la Comunitat Valenciana, la memòria esmentada se sotmet a exposició pública durant el termini d'un mes a comptar de la publicació del corresponent anunci en el Butlletí Oficial de la Província d'Alacant, a fi que qualsevol persona interessada pugui formular les reclamacions i les al·legacions que és formulada.

Descàrregues